Ads Top

Vers per donar el ram a la núvia

Vers per donar el ram a la núvia

 

entrega ramo

Avui Maria... Hi amb aquest dia tant gran,
jo en nom del Ferran soc portador d'aquesta
nova, ell m'ha encarregat aquest treball de...
En nom seu, del teu ésser estimat que ell avui
nerviós t'espera a la porta de l'Església, per...
Com ja saps fer de tu la dona mes feliç per tota
una vida de joia i penes i plors dons en el matrimoni...
Hi ha de tot el que jo ara et dic, però no per això
no vol dir que ell no t'estimi, es llei de vida!
Jo soc l'emissari i et faig entrega d'aquest ram!
Tant blanc com el vestit que tu Maria avui llueixes,
senyal de puresa gran, un altre jorn quant vares fer
la primera comunió en portares un d'igual!
Apa Maria pren dons aquest ram! Que jo te et dono
per què amb ell i el teu pare aneu cap a l'altar!
On el Joan t'espera per donar-te felicitat i tu a ell!
Vine dons no tardis que el temps passa volant
i ves i feu una bona feina, estimant-vos tota una vida
i creu que sereu recompensats, amb aquest bes et dono
aquest ram!


Autor:

No hay comentarios:

Los mensajes se moderan para evitat spam. Todos los links en comentarios será reportados como spam a google

Con la tecnología de Blogger.